23 Temmuz 2014 Çarşamba

son zamanlarda yaptıgım nailartlar..


Merhabalar...


Ayy ben hiç uğraşamam böyle şeylerle derdim. Büyük konuşmamak lazımmış :)) Bu aralar çok büyük keyif alarak uğraşıyorum tırnaklarımla. Bu işi çok o kadar iyi yapan blogger ve instablogger arkadaşlar var kii onlardan bolca yardım ve ilham alıyorum.. 

Bakalım ben neler yapabilmişim..





Farklı renklerde denediğim ve sevgili denizshares den öğrendiğim leopar deseni..




Sevimli fimo hamurları bunları çok sevdim işte :)) Ojeni sür istediğini yapıştır ve sadece top coat uygula.



Yine sevgili denizshares den uygulaması çok kolay bir desen..




işte evde can sıkıntısından ortaya çıkan bir nailart..



cicili bicili çiçeklere sahip olmak için bir tükenmez kalem yetiyormuş meğer :))



Yabancı bir instabloggerdan gördüğüm bu nailart beni fazlasıyla oyaladı yaparken..



Instablogger arkadaşım makyajbox Tuğba'cığımdan öğrendiğim bir desen..



Umarım beğenmişsinizdir. 
Hadi ben aldım ojeleri elime bişiler daha yapayım. Sizde bana yorum yazın olur mu??



Sevgilerimle; İdil..




Hiç yorum yok: