26 Ocak 2014 Pazar

mutfaktan : alman pastası

merhabalar..


dün yaptığım Alman Pastası'na
instagramdan tarif istekleri gelince ben de blogda paylaşmak istedim..


işte malzemeler :

keki için :
2 yumurta
1,5 çay bardağı şeker 
1 çay bardağı yoğurt
3,5 çay bardağı un
100 gr margarin
1pk kabartma tozu

kreması için :
2,5 su bardağı süt
3 yemek kaşığı un
1 çay bardağı şeker
1 tane yumurta
1 yemek kaşığı margarin



kekimi kelepçeli kalıpta pişirdim, böylece çok ayrılıyor..
pişen kekimi de ikiye böldüm bıçak yardımıyla..
bazen ip ile de kesiyorum aklınızda bulunsun : ))

kremamı keki fırına verdikten bir süre sonra pişirmeye başlıyorum ki kek pişene kadar biraz ılısın..
krema piştikten sonra mikserle sürekli karıştırıyorum..
hem üstü donmasın hemde yoğunlaşmasın diye..

 
vee en sevdiğim şey üstüne bol bol pudra şekeri serpmek :))



işte bu kadar çok kısa sürede hazırlanabilecek pratik bir pasta tarifi..
deneyin derim kızlar, seveceksiniz..


hepinize pastam kadar tatlı bir pazar akşamı diliyorum..


Sevgilerimle; İdil..

Hiç yorum yok: