31 Aralık 2013 Salı

mim // 2013 den neler öğrendim

merhabalar..


yazamıyorum yazamıyorum derken iki günde ikinci mim ile karşınızdayım..
Sevgili Ege Güzeli Mor Hastası beni mimlemiş kendisine çok teşekkür ederim..

insan yaşadığı sürece sürekli yeni bir şeyler öğreniyor..
sizden küçük yada büyük hayatınıza aldığınız her insan iz bırakıyor..
zaten insan olmanında en güzel tarafı bu galiba sürekli yenileniyor..
unutuyor, hatırlıyor, öğreniyor..


2013 de ise ben;

sadece kendini düşünüp bu uğurda herkesi harcayabilecek insanların varlığını öğrendim..

güzünüze gülüp arkanızdan konuşan, haset insanların varlığıyla insanlığımdan utanmayı öğrendim..

yaşım büyüyüp farkındalığım arttıkça tahammül etmeyi, sabırlı olmayı öğrendim..

insana ailesinden başka kimseden fayda gelmeyeceğini öğrendim..

yuvan sıcak, karnın tok, evladın sağlıklı ise başka hiçbir şeyin önemli olmadığını öğrendim..

yanii çokk ama çok şey öğrendim..




peki sizz neler öğrendiniz 2013 den??

Sevgili Nebihan Akça (Dikiş, Moda, Tasarım)

Sevgili Aslıhan Karaaslan (La Perm Style)



Sevgilerimle; İdil..



Hiç yorum yok: