8 Aralık 2013 Pazar

en sevdiklerimden // kış rujlarım

merhabalar..

biliyorsunuz pek makyaj postu hazırlamak adetim değildir..
geçen gün makyaj malzemelerimi düzenlerken bir çoştum :))
başladım en sevdiğim kış rujlarımı fotoğraflamaya..
farkettim ki hepsi oriflame..




renk tonlarını, kalıcılıklarını ve yumuşacık sürümünü çok seviyorum..
ayrıca ruj da en çok önem verdiğim şey kokuları..
bazıları o kadar yoğun plastik kokuyor ki tahammül edilemez..
çok şükür şu ana kadar oriflame rujlarımın hiçbirinde bu problemi yaşamadım..


1. oriflame beauty power shine - golden beige
2. oriflame beauty power shine - gold touch
3. oriflame beauty wonder colour - beige wonder
4. oriflame beauty power shine - pink elixir
5. oriflame pure colour - warm fuchsia
6. oriflame beauty wonder colour - daring red

işte rujlarım arasından bu aralar en sık kullandıklarım böyle..






ayrıca bu ay oriflame kataloğunda şahane indirimler var..
ben aralarından 2 tane ruj seçtim bile :))


 oriflame yılbaşı kataloğunu incelemek isterseniz böyle buyrun..

eğer sizlerde benim gibi oriflame danışmanı olmak, cazip fırsatlar ve fiyatlar elde etmek isterseniz buradan forma ulaşabilirsiniz..

üyelik formunu doldururken sponsor kısmına benim danışman kodum olan 2216607 yi ekleyebilirsiniz..



Sevgilerimle; İdil..



Hiç yorum yok: