7 Ekim 2013 Pazartesi

pazar keyfimiz..

merhabalar..

eşim nöbette olduğu için ana oğul pazar günümüzü baş başa geçirdik..
Doğu' cuğum basketbol antremanından gelince,
fırından çıtır çıtır simitlerimizi alıp sabah kahvaltısı için annemlere gittik..
annemler benim oturduğum mahalleye taşındı taşınalı zırt pırt ordayım zaten ben :))
Ezgiş' imin hazırladığı mükellef kahvaltının tadını bir güzel çıkardık..
birlikte birkaç saat geçirdikten ve köpüklü kahvelerimizi içtikten sonra 
Doğu' yla alışveriş yapmak için yanlarından ayrıldık..




ceket : LCW , pantolon : KOTON , gömlek : KANZ , hırka : BURBERRY , ayakkabı : ADİDAS

pek bir nazlıydı oğluşum hazırlanırken o olmaz bu olmaz derken üstündekilere karar verdi bir saatte :))
hatta aynı nazı alışveriş yaparken de üstündeydi paşamın zor bela bir şeyler beğendi de alabildik..
işte beyefendinin kendisi için seçtikleri..


kazak : KOTON // 23.00 tl


tişörtler : ZIPPY // düz renk 10 tl , baskılı 15 tl

oğluşumun gönlü olduktan sonra avm de birer de dondurma yedik..
her zaman ki gibi ben çilekli, Doğu çukulatalı :))
...
eee dedim Doğu' ya senin gönlün oldu sıra bende..
tuttum kolundan doğru pazara..
pek birşey bulamadım gerçi ama bir tayt aldım harika..


bacaklarım kalın olduğu için her zaman içime sinen bir tayt bulamıyorum..
kumaşın kalınlığınlığı, dokusu, esnekliği harika pazarda böyle şeyle bulmayı seviyorum..
taytım ise sadece 7tl..

işte oğluşumla birlikte geçirdiğimiz pazarımızın özeti..

seviyorum sizleri..
kendinize iyi bakın..

Sevgilerimle; İdil..

Hiç yorum yok: