28 Ekim 2013 Pazartesi

işte geç kalan bayram postu..

merhabalar..

bu ara bir ders çalışıyorum bir ders çalışıyorum..
bünyemde daha çözülemeyen sarsıntılar var..
alışkın değil tabii garibim :))
vizelerim geldi çattı bile..
seneler sonra ders çalışıyor olmak biraz zor, biraz keyifli..

neyse bayram postu bu hengamede kaynamasın istedim..
geçte olsa çektiğim bir dünya fotoğraflar arasından sizlere seçimler yaptım..
işte fotoğraflarla benim bayramım..

ve bayramı bayram yapan anneannem,dedem ve babaannem..


  bayram şekerleri  



Doğu , Kuzey , Ceylin , Şevval..

bitanecik aşkım ve ben bayramlaşma yollarında :))

bayram yemesiz, içmesiz, sohbetsiz olmaz..
kestane kebaaaaapp..

bisküvi arası lokum.. hımmm.. ailece hastasıyız..

dedemin Doğu için el emeği hazırladığı ok ve yay.. Allah'tan Doğu kaşımızı gözümüzü çıkarmadan geldik :))

ben ve canım kardeşim Ezgişim..

''Değnek Aşırma'' dedikleri at üzerinde giderken yere vurdukları değneklerin sıçrayarak yukarıda gerili olan ipin üzerinden aşması temeli dayanan oyunu seyretmeye gittik..

köyde bol aktiviteli bir bayram geçirdik..
bir sonra ki postumda çıktığımız doğa yürüyüşünün fotoğrafları gelecek..
bayılacaksınız kesinlikle, bekleyin..


Sevgilerimle; İdil..

Hiç yorum yok: