11 Ekim 2013 Cuma

I ♥ gratis

merhabalar..

evet bir çoğunuz gibi ben de bugün koşa koşa gratise gittim..
gratis şehrimize açıldı açılalı ben böyle bir indirim görmemiştim..
tabii kaçmazdı, kaçmamalıydı :))

Ezgi'yle birlikte çılgınlar gibi orada çalışan kızları sorularımızla kendilerinden geçirdik..
gratis personeli iki kararsız kız kardeşle sınav verdi anlayacağınız bugün :))

neyse velhasılı tüm eksiklerimizi tamamladık..


LOREAL pure zone derinlemesine arındırıcı jel ( eşim için)  
BETTY BOOP ojeler (siyah, kahve, mor malum kış geldi) - bu arada bu ojeler bu ara en favorilerim arasında çok çabuk kuruyor ve soyulmuyor..
MAYBELLINE affinitone fondöten
MAYBELLINE affinitone kapatıcı
MAYBELLINE colo ssal volume express mascara
GOLDEN ROSE mineral içerikli pudra
FLORMAR pretty allık (senelerdir değiştiremedim aşık olduğum allığım)
LIONESSE pudra pufufu :))

işte bayıla bayıla yaptığım bir alışveriş denedikçe yorumları da gelecek zaten..
çok severek kullandığım ürünleri yedeklerken, yeni ürünlere de yelken açtım..
indirimin gözüne seveyim, herkesi yoldan çıkarabilir..

eğer uğramadıysanız ayın 14'üne kadar sürecek olan gratis indirimlerini kaçırmayın derim..
%30'dan %50'ye tüm indirimler sizleri bekliyor..

Sevgilerimle; İdil..






Hiç yorum yok: