23 Ekim 2013 Çarşamba

aman kızlar ben yandım siz yanmayın!!

merhabalar..

evet başlıktan anlayacağınız üzere kendi başımı kendim yakmış bulunuyorum..
eee boşuna dememişler adamın başına ne gelirse meraktan diye..

her neyse gelelim hadiseye..
pek bir severim ayaklarımı birazda düşkünümdür..
kremler, banyolar, peelingler falan filan..
birkaç zaman önce internetten öğrendiğim bir bakım vardı..
biraz vazelin içerisine 1 aspirini toz haline getirip karıştırıyoruz ve ayaklarımıza sürüp 
çorabı da geçirip yatıyoruz..
uygulama başarılı olsaydı eğer sabah uyandığımda yumuşacık ayaklarım olacaktı..
peki ne mi oldu ??



bu ayaklarımın çoook çokk iyileşmiş hali inanın ilk haline ben bile bakmak istemiyordum..
haftalardır deri atıyor ayaklarım..
ilk günlerdeki ayak yanmalarımı hele hiç sormayın..

neyse artık benden söylemesi kızlar..
öyle her duyduğunuzu, okuduğunuzu kendi üzerinizde uygulamadan bir düşünün derim..
seviyorum sizleri..


Sevgilerimle, İdil..

Hiç yorum yok: