10 Eylül 2013 Salı

woww ilk defa mimlendim ♥ ♥

merhabalarrrr..
 
sizleri bilmem ama ben sizi çok özledim..
 
geçen hafta pazartesi günü Allah'ın izniyle Doğu'cuğumun sünneti yaptırdık..
tüm hafta kendilerinin nazına adadım kendimi..
dün de Allah'ım kabul ederse evde mevlüdünü okuttuk..
mevlüd ve ayrıntılı postu en kısa zamanda gelecek..
 
şimdi sırada beni mimleyen sevgili arkadaşlarım gülay cansever ve nebihan akça 'ya
 teşekkür ediyorum ve soruları yanıtlamaya başlıyorum..
 
1-Hayatınızda mucize olarak nitelendirdiğiniz bir olay yaşadınız mı?
 
evettt.. kesinlikle 19 yaşında anne olmam benim hayatımın mucizesi..
bebeğim, güzel oğlum Allah'ım onu ve tüm evlatları ailelerine bağışlasın..
 
2-Almayı düşünüp de alamadığınız ne var?
 
 
bir BMW 520 hiç de fena olmazdı doğrusu :))
 
3-Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı?
 
hem var hem de yok denilebilir aslında.. dönem dönem renklere takılırım geçen kış
sürekli siyah tercih etmiştim mesela ondan önceki sene camel..
ama yazları hep renkli..
 
4-Nefret ettiğiniz huylar veya insanlar?
 
aşırı meraklı insanlar beni çok zorlar, sivri köşeleri olan ve kendi bildiğini hep doğru sanan..
 
5-Sizi en net tanımlaya kelime?
 
çok yönlü..
 
6-Hayata yeniden gelme şansınız olsa hangi ülkede doğardınız?
 
refah seviyesi daha yüksek bir Türkiye'de..
 
7-Tek başına bir insan keyiflenmek için ne yapabilir?
 
o an ki ruh halime göre müzik açıp göbek atabilirim, kitap okuyabilirim, arabayla gezebilirim..
 
8-Nikah masasında evleneceğiniz kişiden "Hayır!!!" cevabı alırsanız ne yaparsınız?
 
o iş o kadar kolay değil ''PARALARIM'' herhalde..
öyle sessizce bir kenarda gözyaşı dökecek değilim ya..
 
9-İnsan kaderini mi yaşar, kaderini mi yazar?
 
kesinlikle her ikisi de..
 
10-Aklınıza gelen ilk İngilizce kelime?
 
♥ ♥  LOVE AND LİFE  ♥ ♥
 
11-İnternette sahip olduğunuz ilk nickname?
 
'' VERA '' Nazım Hikmet'in sevgilisinin adı..
çünkü her kadın o kadar büyük bir aşkla sevilmek ister..
 
Vera' ya..
 
gelsene dedi bana
kalsana dedi bana
gülsene dedi bana
ölsene dedi bana
 
geldim
kaldım
güldüm
öldüm
                                                                     Nazım Hikmet..
 
 
işte bu kadar..
dilerim keyifle okumuşsunuzdur..
 
ve eğer cevaplamak isterlerse ben de;
 
 
arkadaşlarımı sevgilerimi ve öpücüklerimi yolluyarak mimliyorum...
 
 
Sevgilerimle; İdil.. 

Hiç yorum yok: