22 Eylül 2013 Pazar

siyah - beyaz // güzel bir öğle yemeği

merhaba kızlar...
 
ahhha ahhh çokkk yorgunum..
hem evin işleri hem Doğu bir yandan da okul tüm düzenimi mahvetti..
ben ne alışmışım meğer evde rahata..
 
işte evli çocuklu bir bayanın okul halleri..
 
 

 
sevgili oğluşum Doğu kapıdan çıkarken çok komikti..
'' Anne bu kıyafetle okulda rahat edebileceğine emin misin? '' dedi..
Yavrukuşum annesini de düşünürmüş..
 

 
o gün beni tek düşünen oğlum değildi..
sevgili eşim okul çıkışı beni almaya gelmiş, çok güzel bir öğle yemeği yedik birlikte..


 
daha önce hiç gitmemiştim Aker'in Et Lokantasını çok beğendim..
hele ki şu kuşlara bakın harikalar değiller mi??
bahçenin tam ortasına kocaman bir fanus yapmışlar içinde rengarenk o kadar
çok muhabbet kuşu var ki..



 
harika bir çocuk, harika bir eş, harika bir öğle yemeği insan daha ne ister ki..
Allah'ıma şükürler olsun..
 
üst : koton
etek : batik
sandalet : ışıkmen
küpelerim : ben yaptım
 
 
 
Sevgilerimle; İdil..
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok: