29 Ağustos 2013 Perşembe

mutfaktan : dolsun derin dondurucular ..

merhaba canlar..
 
bu aralar işim başımdan aşkın bloğun başına bile zor oturuyorum..
tatlı telaşımla tüm işlerimi programlayıp halletmeye çalışıyorum..
bloğumu takip edenler bilir ben bu sene koca kadın :)) hahaha üniversiteli oldum..
Allah nasip ederse okulumu bitirip ebe olacağım..
her neyse kayıt evraklarını hazırlamakla uğraştım bu hafta içinde..
fen - edebiyat fakültesiyle ilişiğimi kestim..
sağlık raporu aldım : sağlammışım!! doktorlarımız çok akıllı gözüme bakıp evrağı imzaladılar!! 
okul işleri böyle işte..
 
bir de oğlum sünnet olacak Allah'ın izniyle önümüzdeki hafta..
düğününü seneye yapmayı planladığımız için sünnetini okullar açılmadan yaptırmak istedik..
bir yandan da mevlüt hazırlıkları var yani..
benim için dua edin işlerim rast gitsin..
 
ama tüm işler bir yana vaktidir deyip kışlıkları unutmuyoruz..
ailece çok severek tükettiğimiz bamyaları ve barbunyaları kışa hazır ettim bile..
 
 
ayıkladığım barbunyaları güzelce yıkayıp bir delikli içerisinde kurumalarını bekliyorum ve poşetliyorum..


 
bamyaları ayıklamak tam bir çin işkencesi ne yapalım feda olsun ailem için..

 
ayıkladığım bamyaları güzelce yıkayıp bolca limonluyorum..

 
birer pişirimlik ayırıp poşetliyorum..


 
işte bu kadar..
herkese hayırlı ve bereketli sofralar diliyorum.
afiyet olsun..
 
 
Sevgilerimle; İdil..
 
 
 

Hiç yorum yok: