19 Ağustos 2013 Pazartesi

D.I.Y # 23 mutfağımın yeni cicileri..

merhabalar..
 
mutfağıma yaptığım yeni cicilerimle kaşınızdayım..
geçenlerde yaptığım bu çalışmamı sizlerle paylaşmak anca nasip oluyor..
 
tabii işin başında yine dönüşüm var..
şarap şişeleri yıkanıp yağ şişelerine..
yarım kiloluk kavanozlarda tuzluk ve şekerliğe..
 
şarap şişeleri ve kavanozlarımı beyaz sprey boya ile boyadım..
ve üzerlerine ekmek sepetime uygun peçete dekupajı yaptım..
bir hızla başlayınca arada fotoğraf çekmeyi unutmuşum kusura bakmayın :))
 

 
ekmekliğimin üst kısmını çıkardım önceden krem renkti artık bembeyaz..


 
ekmekliğimin üzerine peçete dekupajı uyguladım..

 
alt kısmının boyası bozulmuştu ekmekliğimin bende oraya ince bir şerit halinde beyaz boya geçtim..

 
işte cicilerim..
ben yaptım !! ben yaptım !!

 
ekmekliğim..

 
yağlıklarım, tuz ve şeker kabım..



 
çok severek yaptığım bu çalışmalarım mutfağımın baş köşesinde yerlerini aldılar bile..
 
siz ne dersiniz güzel olmuşlar mı??
 
 
Sevgilerimle; İdil..
 
 

Hiç yorum yok: