21 Ağustos 2013 Çarşamba

♥ ♥ 2 farklı kombin ♥ ♥

merhabalar..
 
baktım da ne zamandır ''ne giydim'' postu hazırlamamışım buna bir son verelim demek
için yazlık 2 kombinimle karşınızdayım..
 
aslında bu aralar biraz dertliyim yaz başından beri sporu bıraktım..
biraz hımbıllaştım resmen bide + 2 kilo var tabi :((
sanki hiçbir giydiğim yakışmaz oldu..
 
hemen buna bir dur demem lazım..
herneyse ruh bozgunumla sizleri de darlamak istemiyorum..
işte kombinlerim..
 
 
♥♥ ♥♥ //  1  // ♥♥ ♥♥

 
 

 
atlet : COLIN'S
pantolon : BATİK
sandalet : ÇİZGİ
çanta : Balıkesir'de bir butik
 
 
♥♥ ♥♥ //  2  // ♥♥ ♥♥
 

 
bluz : KOTON
pantolon : BATİK
çanta : hediye
ayakkabı : Ezgi'nin dolabından aşırdım :))
 
veee bugün benim yeni bir kilo verme serüveni için milat..
tabii sporum için de..
bekleyin kızlar aldığım yeni elbisem ve daha fit vücudumla yakında karşınızla olacağım..
 
 
Sevgilerimle; İdil..
 
 

 
 
 
 
 


 


 

Hiç yorum yok: