29 Haziran 2013 Cumartesi

evde kolay pedikür..

kızlarrr...
herkese merhabalar..

bugün size bizzat uyguladığım sonucundan da çok memnun kaldığım
bir bakım rutininden bahsedeceğim..
 
açık ayakkabı giymeyi çok seviyorum.. ister topuklu ister sandalet..
hal böyle olunca iyi bakmak gerekiyor tabii ayaklara..
kimsenin göz zevkini bozmaya hakkımız yok..
kişi kendinden bilirmiş karşısındakini malum eee ben de pek bir bakarım herkesin ayağına..
ama korkmayın düşmanlıktan değil yani takıntı diyelim..
o yüzden birinin de benim ayaklarıma bakıp nahoş düşüncelere kapılmasını istemem..
amma konuştum bu arada :)
 
en iyisi mi başlamak anlatmaya yaptıklarımı..
öncelikle internetten ayak banyosu için uygulayacağım tariflere bakmaya başladım..
ve işte aklıma yatanı buldum..
malzemeler aynen fotoğrafta göründüğü gibi..
 
 
bunları ayağın dayanabileceği sıcaklıkta suyla buluşturup ayaklarımızı içine alıyoruz..
 
 
bu leğeni ayaklarımda kullanmak için pazardan almıştım çok özel şeylere ihtiyacınız yok
bakımlı olmak için..
isteyin yeter..
 
 
yaklaşık 20 dk kadar bu şekil de bekliyoruz..
ayaklarınız çıktığında yumuşacık oluyor eğer daha önceden sertleşmiş yerler varsa ayağınızda ayak törpüsü yada ponza taşıyla bunlardan kolayca kurtulabilirsiniz..
ama bunu yaparken çok bastırmamaya ve cildinize zarar vermemeye özen gösterin..
 
 
ayaklarımızı sudan çıkarıp güzelce sabunla yıkayıp arındırıyoruz ve kuruluyoruz..
uzayan tırnaklar varsa onlardan da kurtuluyoruz..
 
 
elimizde mevcut bulunan yapısı yoğun bir krem sürüp dinlendiriyoruz..
 

 
artık renklenme zamanı ve tabii süslenme..
pek severim taşlı tuşlu şeyleri :)
 
ellerimi de unutmadım tabii uyum esastır :)


 
işte bu kadar..
 
kesinlikle uygulamanızı tavsiye ederim..
pamuk gibi ayaklar için..
 
herkese sevgiler ve bakımlı günler :)

 
 
 

 

Hiç yorum yok: