24 Haziran 2013 Pazartesi

D.I.Y. # 13 bereket nazarlığı..

merhabalar..
 
 
bu ay benim için el işleri bakımından pek yoğun geçiyor..
maşallah diyelim :)) 
bu sene terasa el alıp dekorasyon işine girince duvarları süslemek gerek dedim..
ve bakın duvarlar için neler yaptım..
 
bu ilk denemem..
 
 
meğerse evde kullanılmayı bekleyen ne kadar çok malzeme varmış..
ekstra hiçbir şey almadım bunun için..
ama yapması o kadar çok hoşuma gitti ki kendimi tutamayıp iki tane daha yaptım..
 
keçeleri de şu şekilde diktim..
 
 
ve işte yaptığım diğer bereket nazarlıkları..
 
 
 

 
 
 
son iki modeli beğendikleri için anneannem ve dedeme hediye ettim..
biri buradaki evlerine biri de köydeki..
 
ama bu modellerin aynısından birer tane de kendime yapacağım..
inanın yapması çok kolay ve çok keyifli..
 
evimi hem nazardan korusun hem de bereketini arttırsın inşallah..
 
lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin..
 
mutlu günler..
 

Hiç yorum yok: