10 Mayıs 2013 Cuma

yaza hazırlık // zayıflama metodlarım..

1
 
 
şu 5'li çaylar çıktı çıkalı her bahar bir fasıl içerim ben bu çayı :))
gıda takviyeleri kullanmak yerine bitki çaylarını kullanmayı yeğliyorum ben zayıflamak için..
neler mi var bu çayda??
yeşil çay, biberiye, kekik, mate, funda yaprağı..
 
yeşil çay : vücutta biriken toksinleri atarak sindirimi kolaylaştırıyor..
biberiye : yağ eritici ve hazmı kolaylaştırı bu bitki, vücutta biriken toksinleri atarak ideal kiloya kavuşmanızı sağlıyor..
kekik : sindirimi kolaylaştırarak vücuttaki fazla suyu atarak kilo vermenizi sağlıyor.
mate : tüm dünyada obezite tedavisinde kullanılan mate çayı, yağ emilimini engelleyerekvücuttan su atımını kolaylaştırıyor. iştahı kapatarak zayıflamaya yardımcı oluyor..
funda yaprağı : iyi bir böbrek çalıştırıcı ve idrar sökücü olan yaprak, bu özelliğiyle zayıflamaya yardımcı oluyor..
 
günde 3 fincana kadar içebilirsiniz..
benim için tek fincan yeterli oluyor ve ben sabah aç karnına içmeyi tercih ediyorum..
 
 
2
 
 
spor, pilates, spor, pilates, spor, pilates..
bu sene spora başlayıncaya kadar bu iş benim için zulümdü..
oğlumun okula başlaması sebebiyle sene başında iş yaşantıma son vermiştim..
eeee ben evde ne yapıcam derken B-Fit ile tanıştım.
Yıldız Hanım benim hayatımı değiştirdi..
hatta çalışma hayatımın disipline edemediği beni Yıldız Hanım dize getirdi:))
yaptığımız kardiyo egzersizleriyle zayıflamamı sağlarken,
pilates seanslarıyla da sıkı bir bayan haline getirdi beni :))
öğrendim ki spor benim bildiğim şey değilmiş..
insanı zayıflatmanın yanı sıra, eğlendiriyor, pozitifleştiriyor, kendine güveni arttırıyor,
 disipline sokuyor..
hem de B-Fit sistemiyle günde ortalama 1 saat, hafta da ise 3-4 gün ayırmanız yeterli oluyor..
 
3

 
 vee altın kural..
beslenme düzeninizi değiştirin..
sağlıklı besinler ve doğru öğün zamanlamaları..
abur cubur yokk!!
tatlı abartmadan, nefsinizi körleyecek kadar..
ekmek beyaz ekmek hariç, tam buğday yada çavdar gibi ama az..
sebze istediğiniz kadar, meyve istediğiniz kadar..
ben hiçbir zaman modamod diyetler yapamadım..
insanın kendisini tanıması ve zayıflamak için kendi yolunu belirlemesi çok önemli.. 
 
işte benim yolum bu.. 1 sene de yaklaşık 10 kilo zayıfladım..
mutluyum, huzurluyum:))
aynaya bakmayı artık daha çok seviyorum..

inanın, başarın, mutlu olun :))
 

Hiç yorum yok: