10 Mayıs 2013 Cuma

ürün tanıtımı // Caudalie Vinoperfect Radiance Serum

geçenlerde alışveriş yapmak için eczaneme gittiğim de dermokozmetik uzmanı emine hanım caudalie vinoperfect radiance serumun testerlarını verdi bana..
bu arada ben Balıkesir de yaşıyorum eczanem de Öntan Eczanesi..
neyse..
sağolsun emine hanım her gittiğimde bir avuç testerle gönderir beni..
bu sefer de bu serumları verdi bana..
 
 
yalnız ne yalan söyleyeyim bana her verdiği ürün testerini kullanmam!!
önce oturur internetten araştırır daha sonra bana uygun olduğuna inanırsam denemeye başlarım..
vinoperfect radiance serumu yazın görünmeye başlayan dudağımın üzerinde bulunan lekeleri yok edebileceğine inandığım için kullanmaya başladım..
bakalım sonuç nasıl olacak??
 
 
özellik:
 
en kuru ciltlerin de parlaklığını geri kazanmasına ve rahatlamasına destek olur.
bu son derece konsantre serum, koyu lekelerin azalması için derinlere nüfuz eder.
cilt, ışıltısını yeniden kazanır.

kullanım şekli:

her akşam, tek başına yada kremden önce uygulayabilirsiniz..

içerik:

leke karşıtı viniferine, nemlendirici etkili zeytin skualenleri, enerji veren nane, kimyon..
 

Hiç yorum yok: