22 Mayıs 2013 Çarşamba

D.I.Y. # 10 ortopedik yastık yaptım..

geçenlerde annemle birlikte çarşı gezmelerindeydik..
annem ne zamandır kardeşimin yastığından memnun olmadığını söyledi..
biz de kendimizi TAÇ da bulduk..
başladık yastıklara bakmaya..
ama sağolsun ezgi'ciğim kendi bakmadan beğenemez hiç birşeyi..
biz de fikir edinmiş olup çıktık ordan..
ama benim aklım bir yastıkta kaldı..
niye evdeki yastıkları kendim dönüştürmüyorum dedim ve başladım..
 
önce boncuk silikon olan yastıkların içlerini boşalttım..
 
 
kılıfları yıkadım ve elyafları bir güzel güneşledim..

 


 
sonra başladım kılıfları gördüğüm yastıktaki gibi dikmeye..
 
 
 
 işte yastıkların son hali..
yeni doldurduğum için elyaflar daha tam yerini bulmadı..
bir iki yatıldı mı üzerine daha güzel olacaklar..

 
bu yastıkları çok içime sinerek yaptım..
boynu çok ağrıyan biri olarak yattığım zaman boynumun altı ne kadar dolu olursa
o kadar rahat ediyorum..
sürekli silikonlar kayıyor bir yerde birikme yapıyorlardı..
artık böyle bir şansları kalmadı :))
yastıkla olan savaşımı ben kazandım :))
 
 

Hiç yorum yok: