11 Mayıs 2013 Cumartesi

ağız ve diş sağlığım için neler mi yapıyorum??

dişlerimin sağlığına ve görüntüsüne özen göstermeyi seviyorum..
ee boşuna dememişler sağlıklı dişler, mutlu gülüşler diye..
sık sık diş muayenesine gider olan bir problemi hemen çözmeye çalışırım..
benim kronik bir diş taşı problemim var çünkü:(
doktorun dediğine göre fazla kalsiyum tüketimine bağlı olarak yaşıyormuşum bunu..
peeeekk severim süt içmeyi:))
 
dişlerimi düzenli fırçalardım ama diş ipi kullanmazdım..
artık öyle değil..
diş ipiyle tanıştım ve diş taşı oluşumum çoookk çokk azaldı..
doktorum ORAL-B süper floss'u tavsiye etti ben de memnuniyetle kullanıyorum..
 



diş macunum ise B-Fit'in biricik sorumlusu Yıldız Hanım'ın tavsiyesiyle aldığım ve kesinlikle memnun kaldığım bir ürün..
AMWAY'ın glister'i..
benim gibi çayı, kahveyi çok seviyorsanız dişlerinizin sararmasından bu ürün sayesinde kurtulabilirsiniz..
 
iki ürün de vazgeçilmezlerim arasında..
sizler de bu denli kendine güvenen dişler ve gülüşler istiyorsanız bu ürünleri deneyebilirsiniz..
 
gülücükleriniz sizi hiçç terk etmesin :))
 
 

Hiç yorum yok: