1 Nisan 2013 Pazartesi

ZEKİ TRİKO 2013 kumsal yansımaları..

Bugün pırıl pırıl bir güne uyandım.. camları, balkon kapılarını açtım baharın gülen yüzü dolsun istedim evime.. kışın insanın içini karartıcı ve bunaltıcı havasından kurtulmak istedim..
 
Güneşi görünce tabii içim durur mu hemen gözümün önünden geçmeye başladı deniz, sahil, tatil, mayo, bikini.. geçen sene 23 Nisan tatili için gezmeye gittiğimizde İzmir’den almıştım ZEKİ TRİKO bikinimi.. çok severek giydim tüm sezon..
 
Bu sezon da çok şık bikiniler, mayolar hazırlamış ZEKİ TRİKO.. ben bayıldım birde siz bakın..
 
 
 

 



     veee en çok beğendiğim modeli sona sakladım.. bikininin yan kısmında bulunan zincir detayları bir harika.. hatta iki tarafta da olsa müthiş olurdu.. ne dersiniz??
 

 

1 yorum:

İstanbul Kazan Ben Kepçe dedi ki...

Çok güzel modeller yaz gelse de giysek :)Blogunu takibee aldım canım bana da beklerim İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..