16 Mart 2013 Cumartesi

bloglovin??

     az önce blogger sayfama girmiş bulunan ben BLOGLOVİN hakkında yazılan bir yığın postla karşılaştım.. tabii durur muyum hemen okudum ettim üyeliğimi oluşturdum..
     bu konu da Seregon's World çok açıklayıcı bir post hazırlamış sağolsun.. söylediklerini adım adım yaptım..
     ahh ahh zaten 11 tane takipçim vardı ben şimdi onları da mı kaybedeceğim :(( 
 
     haydi bakalım madem böyle bu deve güdülecek.. bloglovin üyelik için tık tık..
 
siteye girince Sign Up ikonundan bilgilerinizi girerek üyeliğinizi oluşturun..
verdiğiniz mail adresinize gelen aktifleştirme linkini tıklayın..
sayfanız açıldığında sağ üst köşede isminiz olacak buraya tıklayın..
buradan Settings bölümüne girin..
Import Blog'u tıklayın ve Google Reader'i işaretleyin..
böylelikle tüm takip ettiğiniz blogları bloglovine aktarmış oluyorsunuz..
haydi bakalım herkese kolay gelsin..
 


Hiç yorum yok: