7 Şubat 2013 Perşembe

hangi oje yakışmaz ki kız sana ??

     sanıyorum lise yıllarımda beri hiç üşenmeden zırt pırt oje sürer çıkartırım.. süslü olmak konusunda annem hala kime çektiğimi çözemese de ben çok seviyorum bu halimi.. süslüyüm dedin mi de rengarenk tırnaklar şart..
     bu aralar kullanmayı, rahatlığını ve renk çeşitlerini çok sevdiğim ojeler işte bunlar..


     ojelerin numaraları
sol baştan M127 - 01 - 25 - M109 - M122 - M110 - M128

     aslında oje çılgınlığım bunlarla sınırlı değil :))


     tam bir çekmece dolusu sevgili kardeşim Ezgi'nin saçma sapan olarak nitelendirdiği ojem var.. olsuuunn.. benn hepsini çok seviyorum.. halasının kuzusu Ceylin'im de çok seviyor hem bu çekmeceyi.. bende onun küçücük tırnaklarını boyamayı çok seviyorum..
     kız halaya çekermiş bizim yavrukuşum Ceylin de bana çekicek galiba..

2 yorum:

bakimliolmakasktir dedi ki...

benim ufaklıkta bayılıyor halasının ojelerine ki aynı şekilde anneme göre saçma sapan ojlelerim ne gerek varsa diyor :) onlar ne derse desin :)

Unknown dedi ki...

evet kim ne derse dersin sevdiği şeyleri yapmak kadar hiçbir şey motive edemez insanı..
ayrıca bloğuma ilk yorum yapan arkadaşımsın çokk teşekkür ederim mutlu ettin beni.. hoşdeldin :))