8 Şubat 2013 Cuma

bursa gezimiz..

     sömestre tatilini eşimin izni olmadığı için evimizde geçiriyoruz.. tabii oğlum Doğu bu durumdan oldukça şikayetçi.. bizde oğlumuzu biraz olsun gezdirmek adına geçen haftasonu Bursa'ya gittik..
     en az Doğu kadar bizim de keyif aldığımız bir gezi oldu.. navigasyon cihazı yolun ortasında bozulmasa daha da iyi olacaktı.. ama ne demişler ''sora sora bağdat bulunur''.. bizde sora sora gitmek istediğimiz her yere ulaştık..


     ilk durağımız tophane ve ulu camii civarıydı.. burada ki mistik havadan etkilenmemek mümkün değil.. bunca zamandır Bursa'ya gelip gidip buraları görmediğim için kızdım kendime..
     işin komik tarafı ben buralardan böylesine etkilenmiş gezip, dua ederken bir bayanın yanıma gelip falıma bakmayı teklif etmesiydi..!


     Doğu'nun merakla beklediği yerlerden birisi de Tofaş Anadolu arabaları müzesiydi.. benim favorim faytonlar olmasına rağmen Doğu tabiki de en çok yarış arabasını beğendi..


     sırada ki durağımız ise bursa hayvanat bahçesiydi.. o kadar keyifliydi ki..


     sanırım hayvanat bahçesini bir tur daha dolaşabilirdim ama eşim ve oğluşum acıkmıştı ki bilen bilir erkekler açken hayat durur :))
     şanslıydık hayvanat bahçesinin yanında İskender Efendi Konağı vardı ve İskender kebaplar bizi bekliyordu.. burası restore edilmiş eski bir konak böyle yerleri hep çok sevmişimdir..


     evet burası konaktan küçük bir kare çünkü diğer kısımda eşim vardı ve onu kesmek durumunda kaldım :))
     küçük ama çok güzel bir geziydi.. bana gezme olsun zaten her an her yere gidebilirim :)) bu arada eğer Bursa'ya Kemalpaşa üzerinden gidiyorsanız yolda NGS den tatlı yemeden sakın geçmeyin..

Hiç yorum yok: