8 Şubat 2013 Cuma

bunlar da benim LA ROCHE-POSAY larım..

     la roche-posay ürünleriyle tanışıklığım iki sene öncesine dayanıyor.. o zamandan beri ürünlerini severek kullanıyorum ki kalitesi tartışılmaz.. ayrıca ürünlerin hiçbiri paraben içermiyor!! içiniz rahat olsun..


işte bunlar eşim ve benim kullandığımız ürünler:
sol baştan sırasıyla

hydreane rich - kuru ciltler için nemlendirici krem (daha çok kışları tercih ediyorum) (benim için)

thermal spring water sprey - selenyum içeren, serbest radikal eliminatörü, yatıştırıcı termal su (aldığım ürünlerle birlikte hediye olarak gelmişti, yaz için ideal fresh bir ürün) (benim için)

physiological cleansing gel - normalden karmaya dönük ciltler için temizleyici jel (benim için)

effaclar gel - yağlı ve hassas ciltler için sabun içermeyen temizleyici jel (eşim için)

effaclar duo - sivilce ve siyah noktalara karşı çift etkili krem (eşim için)

hydreane legere - normalden karmaya dönük hassas ciltler için nemlendirici krem (yazları tercih ediyorum) (benim için)

unutmadan;



dermo - pediatrics güneş koruyucu - çocuklar için çok yüksek korumalı güneş koruyucu süt (doğu'cuğum bütün yazını yüzme kursunda geçirdiği için bu ürün elimizden hiç düşmüyor) (oğluşum için)

Hiç yorum yok: