8 Şubat 2013 Cuma

D.I.Y.# 1 bir oğluşuma birde bana boyunluk..

     örgü örmeyi çok seviyorum.. fakatttt kesinlikle beni sıkıntıya sokacak uzun sürecek modelleri sevmiyorum.. başlamalı ve bitmeli benim örgülerim:))


     Doğu için ördüğüm bordo boyunluk.. bir yumak yetip artıyor.. ben selanik örgüsüyle dilediğim genişlikte başlayıp uzunca ördüm, silindirik bir şekilde diktim.. yumuşacık oldu, Doğu'cuğum da çok sevdi..


     benim boyunluğumda evde kalan yarım iplerden krem renk bir ip ile simli bir ipi iki kat sardık.. anneciğim elleri dert görmesin genişçe başlayıp 1 ters 1 düz uzunca ördü.. uzun ördük çünkü dilediğimde hem başımı saran bir kapişon hem boyunluk olarak kullanabiliyorum.. geçen sene gittiğimiz Bursa - Uludağ gezisinde de çok işime yaramıştı doğrusu..



     sevgili anneciğim ilk boyunluğumu severek kullandığımı görünce bir boyunluk daha örmüş bana:))
     annem bana örgüler örüyor, ben Doğu'ya.. eee ne demişler herkese annesinden var fayda..

Hiç yorum yok: